03 January, 2009

>> hiYah !! akhiRnya <<

Ketika aku sedang menaip
utk entry ni..
perasaan sume ader..
tah!
aku xtau nk ckp cmne

Sepanjang 2008
mcm² sgt kenangan x bley nk aku luper
yg tjadi dlm hdup aku..
tp..
tu bukanlah penghalang utk aku
pth smgt
dlm m'harungi khidupan aku yg pjg & m'cbr ni..

Erk..
cm nympah jek aku nk tulis cmtu
sjk biler plak aku jd seorg sastera yg bpuitis ni??
arghh!lantk la..

Okeh!
dh msuk 2009 ni..
aku tol² nk b'azam
KURUSKAN BDN'
doa² la aku wei..
pnt ar asik nk b'bdn gemoks nih!
xlrt asek kene perli jek!

Kuikuikui..
mak abah aku cm menyamph dgn kenyataan aku tu!
apersal??
adeSsss..
Kikikik!
tp ayat xbley bla..

"Kak,ko biler nk kwen ni??''
eRk..
adeSS..
soklan ni tol²
men + kan kepeningan di otak
mahupun
di kepala lutut
aku utk m'jwb soklan itu
dgn bjaksana
tnpa melalui ujian bertulis
@ objektif..

X nk m'jwb utk m'gelakkan
soklan cepumas seterusnya
aku???
angkt kaki..
bkn g mana la..
msuk bilik
ZZZzzz..

xdo kojo kan??
kikiki!
>> ni kenyataan (cmne nk kurus ni??)


Hari semakin hari
bganti dgn jam & saat
aku tetap terus & terus mencarik
carik ape aku xtahu ar..

AKU dh pindh uma wei
lupe aku nk btau..
tp..
xjauh mana pun aku pindh..

herss!!!
ape aku nk type lagik ni??
nk closing dh ni..




No comments: