09 July, 2009

>> tag by QIS<<





1. Bekas kekasih saya adalah..
orang~ yg sedang b'kerja di kompeni networking area² mont kiara..

2. Saya sedang mendengar..
ST 12 - Aku Masih Syg..

3. Mungkin saya patut..
prepare utk kawen~ ..

4. Saya suka..
music,shopin,tdo,lepak,wyg,mekap..

5. Sahabat - sahabat baek saya..
ramai,mls nk discraibe..

6. Saya tak faham..
org yg p'dendam~.. nk dendam smpi bile? bwk ke mati ke dendam tu??


7. Saya kehilangan..
duit RM 150 dr locker..


8. Ramai yang berkata..
saya c.u.t.e ~ sy xkata yer..

9. Makna nama saya..
sy pun xtahu..

10. Cinta itu adalah..
s'suatu yg indh..

11. Di sesuatu tempat, seseorang sedang..
sebok m'ngumpat ~ menci..

12. Saya akan cuba..
jd s'org yg pfect

13. Ayat selamanya membawa maksud..
u are not alone ~ ak masih lagi tdk k'seorgn kerna 1 pergi 18 ratus yg dtg..

14. Telefon bimbit saya..
baling hajeng pn tape.. elok jek biler on..

15. Bila saya terjaga dari tidur..
tgk jam pkl bape,pusing kiri kanan then zzzzz...

16. Saya paling meluat apabila.
org b'kasih syg d'khalayak ramai ~ cm la ko sorang je yg b'chentaaaa..

17. Pesta/Parti adalah..
enjoY la weh..

18. Haiwan paling comel yang saya pernah temui adalah..
pooh a.k.a beruang popo..

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya..
16 yrs.. bdk hingusan yg kelakor..

20. Hari ini..
Khamis

21. Malam ini saya akan..
tgk keliwon,call 'abg',tdo..

22. Esok pula saya akan..
koje,on gmail,tgk email,pick up call,bukak u tube..

23. Saya betul2 inginkan..
proton BLM 1.3 biru

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
muke bagun tdo.. bese la.. s'memeh..

25. Pusat membeli belah atau arked permainan..
of coz la jusco & sogo..

26. Makanan Barat atau Jepun..
due² kureng..

27. Bilik yang gelap atau terang..
2dua..

28. Makanan segera adalah..
sedap tp mgemukkan..

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang..
b rindu 'abg'..

30. Siapa yang anda mahu tag??
follow me..

2 comments:

c-idah said...

nie ke tagnye zana?
uwaaaaa.....!!!

memang penyakit berjangkit tau!!

Miss Fiance said...

yaaaa!!! itu mmg tang nya..sila².. hihih