15 October, 2008

.. herk..bz giler ..

nk mintk mangap kt p'baca setia blog aku ni..
stat keje kt tmpt bru sgt² bz..
erk..besh tp penat!
lg rmi jmp cust yg boley m'mecahkan palotak aku yg dh biol ni..
ni pn sgh cc jap sbb nk ushar blog..
giler lame aku xtgk blog..
almaklumla..staff baru ne ley on9..
hehehe!!
kdg² xde tenet ni besh jugak..
at least keje laju je aku uat!!
x cm dl..
pantang je ade tenet..
on9 la manjang..
tu yg jd pemalas tu..
uhuk²..
2nd keje dh kene ot..
tp xpe..ot mahal dowh!
kaki dh nek mlecet sbb stiap hr kene jln kaki ke lrt..
erk..penat sih!
rindu bangat sama ja'a & maz sbb die selalu + k'peningan yg m'landa..
tp sory ek korang!
zana xbley nk selalu on9 da cm dl..
huhu!!
ermm..
thnx pd yg sudi m'doakan kbhgian wlpun 'seten' org dh myumpah seranah kan aku..
alhamdulilah..
tuhan maha adil ek..
k la..
nk chow..
nk p m'lena kan diri yg xlena ni..

1 comment:

♥maziah♥ said...

bz tol la kamu....

menci.....

ym bukak pun kengkadang..

eeeeeeeeeeeeeeeee....

bersabar saja ngn sesape yg sumpah ko zana..

jgn sumpah berbalik kt org tu balik suda..

mintak dijauhkn.....