07 November, 2008

bukanlah suatu yg sempurna

kali ini
setelah hati benar² terusik
kaki ini terus melangkah
melangkah bukan utk lari
tp melangkah utk berundur

walau pun seringkali
hati benar² berat
menguatkan rasa hilang

tuhan
beri aku kekuatan
utk benar² bersedia
menghadapi segala kemungkinan yg ada

aku melangkah lagi
meninggalkan kenangan
walau pun aku tahu
cinta amatlah sukar utk ditinggakan!

cinta
aku mengharapkan
selepas aku
berilah kasih syg mu setulus² nya
agar hati kecil itu
benar² berharga
benar² di pelihara
benar² di puja
& barangkali benar² di sygi

aku..
aku tetap meneruskan perjalanan
yg suram meskipun
aku tahu..
aku tidak sekuat itu

dgn doa & keampunan
ku hulurkan seikhlasnya
agar detik & saat kisahmu akan
bahgia
tanpa aku
cuma mengertilah
aku pergi kerna terluka



3 comments:

selampang putih said...
This comment has been removed by the author.
selampang putih said...

sabarlah zana..setiap yang terjadi tu adalah liku2 kehidupan awk..idup ni lebih bermakna sekiranya kita mengharungi liku2 itu dengan penuh tabah dan kuat..allah jadikan makhluknya berpasangan..awk kna ingat zana bahwa awk adlah tulang rusuk bagi seorang lelaki yang belum awk ketemui yg sebetulnya..sekiranya awk ketemui maka awk jd la tulang rusuk yang mampu melindungi segala2nya..life must go on zana..awk nk bahagiakan orang lain awk kna bahagiakan diri awk dulu..faizal (^_^)

kampungpetani said...

hahh sabar lah tuhhh dugaan yang mendatang tuh menunjukkan Allah sayang kite....