24 November, 2008

.. mc + cuti + el ..

rase nye lama benor aku x update blog ni..
hari² yg aku lalui penuh dgn cabaran
d + plak tuhan uji aku dgn dugaan

tapi tape la..
aku teruskan dgn redha..
alahai..mls tol nk teruskan mud yg xstabil ni..

mgg lps
aku dserang lagi demam + batuk
hilang jugak sore yg yg ke 18 ratus kali
sian boss aku..
nek benggang die dok menelaah sore aku yg xkua² ni..

demam aku kali ini..
mmg tol² teruk
ni gare² aku meneguk air batu xhengat
ms tgg maz kat airport!
aku dgn yus dh plan nk g amek maz..
so dlm kul 6 kitorg grk dr uma yus
mule² aku ni kondifen je tau jln..
last² xla jgk sst..
heheh..

smpi lcct kul 7 lebey..
jln xjem sgt!
so..aku msuk ke arrival..
tgk kt board tu..
dr jakarta 1132 pm..
tkejut beruk la jugak
mati kering nk tgg smpi kul 11
pdhal aku dgn yus dh sampai awl

perut ni dh b'keroncong..
mst nk kejar makan
so..kitorg amek kptsn utk mkn je kt fooodcourt yg bdekatan
mkn punye mkn..
skli maz kol..
aiyark..
sudah sampai..

trus & trus mkn
aku plak tgg bee dtg
seb bek die smpai tepat pd masa..

kitorg amek kptsn utk teman maz man...
skli tomyam die xsampi² da..
kene cancel kan la plak..

mlm pn dh makin lwt..
bee anta aku lik
yus anta maz lik

uwaghh..
mls giler..
pnt pun ye jugak!
ttdo² aku lam keta bee

balik² je uma
trus pengsan

ha..dsbbkan aku telah menelan bgelen² air batu
akibatnya aku dh ilang sore
seb bek boss aku prihatin
amek ko cuti 4 hari..
gileer babas..
tp bes..

kol abh mtk amek kn aku kt ktm s'ban
pnt giler..

smpai kg
abah bwk aku hosp
herk..
tiroid??
ye aku kene tiroid..
doc nasihatkan b'ubat cr kg

bes giler dok kg
layan mcm puteri raja
heheh..

aku nk chow sin ci..


No comments: