03 December, 2008

tag by maz yg dh b'abad gak aku xwat!

7 ciri Lelaki Idaman Anda
♥islam
♥ tinggi dr aku
♥cute
♥sedang² saja
♥responsible
♥x ego weh!
♥xkuat merajuk

7 Lelaki yang tak pernah anda minati sepanjang hidup
♥yg suke sumpah seranah
♥yg suke maki²
♥sombong bodoh
♥xpedulikan aku
♥pentingkan diri sendirik..
♥byk alasan
♥mcm bgus!

7 Perasaan anda sekiranya keluar dengan orang yang minati
♥cover weh, cover..
♥jgn gelak besar
♥mkn sopan²
♥mata men peranan
♥kontrol canteeekk
♥kembang hidung!(kua dgn org yg aku mint beb!)
♥jari jemari gerenti sejuk..

4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda
♥ bwk balik kg aku

7 barangan/sesuatu istimewa yang akan anda hadiahkan kepada si dia
♥cinta
♥kasih syg
♥myself :#12:


Tajuk lagu yang akan anda nyayikan untuk pasangan anda..
♥ xde lagu kot! now lagu hurt -christina aguilera nk hadiahkan..

No comments: