13 December, 2008

>> tag yg dh b'kurun <<

aku x tau sape yg m'tag aku
tp bantai la


*7 Fakta tentang AKU
♣ suzana binti zahari
♣ gurl /gegurl/ppuan
♣ selalu dpt penyakit
♣ benci biler sakit peyooott!
♣ boleh tdo d'mana² jek kecuali tepi longkang dll
♣ pooh,itam,pink,purple feberet
♣ penah ekseden lgr lembu (so,xmo amek lesen b2)

*7 Perkara menakutkan saya di dunia
♣ kalo mak & abah tade..
♣ cabut gigi
♣ nmpk antu
♣ b'salin (t'byg beb!)
♣ kalu ditahan pengganas mcm kt india tu
♣ langgar org
♣ kalu aku tggl sorg kt dunia ni...

*7 Lagu wat masa sekarang
♣ fikirlah - aizat
♣ hurt - chritina aguilera
♣ aku & dirimu - ari lasso & bunga
♣ im yours - jason marz
♣ bila bulan mengambang - ukays
♣ gantung - melly
♣ cuba - faizal tahir

*7 Perkara selalu disebut
♣ tgk la cane!
♣ adesss..
♣ erk!
♣ tahla..
♣ ermmm..
♣ adoiiiyaii
♣ pesal??

*7 Perkara yg amat bernilai
♣ family
♣ my position
♣ hp
♣ kacut 1st yg aku beli
♣ kg halaman
♣ maxis bokband aku
♣ agama

*7 Pertama kali dalam hidup saya
♣ d'kecwa wt kali ke 18 ratus
♣ jumpe jantan yg xreti nk hargai aku!
♣ 13 may 1986, same besday dgn maz
♣ g bintulu sorang²
♣ hilang kwan
♣ penah benci lelaki sbb..
♣ dpt position yg byk komitmen

*7 Orang bertuah sambung tag ni....
tade sape daaa..

No comments: