13 March, 2009

>> aKu gataL?? <<

sgt gatal..
btl² gatal.
terlalu gatal..
gatal sgt..
x mampu nk aku ungkapkan dgn kata²..
(mmg la sbb aku sedang menaip)
byk tol mslh yg m'landa
+ plak dgn kebizian yg tak m'lampaui bts
m'buatkan aku x boleh b'pk dgn rasional
lately..
bdn aku bengkak² + bintik² merah..
aku sndrik binggung,benggong & bonggong (bkn bongbong ye...i'm sorii)
m'mikir kan knp & mgapa ianya jd bgitu..
sgt gatal akan bengkak² & bintik² merah itu
shgga aku tak dpt m'nahan k'inginan aku utk
m'garu hgga b'+ merah & makin bengkak..
bkn s'takat di lengan ku ini..
malah ianya m'jalar pula d'bhgian kaki,betis,peha &....
sgt gatal..
terlalu gatal..
hmpir shj aku m'jerit k'gatalan..
huwaa..
maka opismate aku pun b'kata..
'agaknye uma ko ade pijat x??'..
haaa??
pijat??
ape kah menatang nye itu??
adakah ianya seekor raksasa??
atau sebuah menatang??
d'mana kah ibukota nye pijat ni??
atau??
adakah mereke m'punyai menteri perpaduan & wilayah pijat??
shgga kan
aku mjadi mangsa??
arghhh..
p'soalan itu makin b'celaru d'serebrum + sereblum ini..
akhirnya..
aku m'ambil k'putusan utk pergi b'jumpa doktor yg kliniknya t'letak di bdr sri permaisuri..
t'tapi harapanku hampa kerna
doktor itu tdk dpt mgenal pasti punca² yg blku itu..
mungkin die sdg penat @ keliru
bgaimana bengkak² itu hdir..
kata nya lg mungkin aku alahan pd mknan sea food..
mmm.. owh!tdk mungkin aku alah pd sea food kerna hr tu aku bedal tomyam campur
elok je pulak..
maka..
d'beri ubat krim utk d'sapu pd tmpt b'kenaan..
sekarang..
aku sdng m'yapu krim tsbut
& mnunggu ianya kering smbil m'nahan k'gatalan..
kpd s'siapa yg b'simpati thdpKu..
tlg la beri petua @ cara m'ubati @ bgaimana utk aku hlgkan k'gatalan ini
dgn meninggalkan pesan di komen ini..
sekian maceeehh!..

No comments: