20 March, 2009

>> feduP + saKit PeW0t <<

Fedup hrni makin m'jadi² sejak awl pg time aku tgh nunggu train lg.. (bkn comtrain he3..)
train yg ptama aku tlepas..
sbb ape??
ade la sorng minah yg boleh d'ketagori kan sbg minh kaver nih
dok ptong Q aku..
tp aku buat bdo je la kan sbb aku ni kan baik hati..
dh plak pagi jumaat..
konon nk bersihkan hati la..
mane la tau..tuhan tu nk m'pertemukan aku dgn anak raje ke..
eceh..perasan plak..
kui3..
okeh² smbung balik cte td..
aku wt bdo la kan..
smbil minah kaver tuh dok belek m'belek rmbut die yg bsh tuh
train pn smpai..
phm² la LRT STAR kalo time pg..
mmg mcm dlm tin sardin kepek..
aku pn mcm bese la msti la nk rbut msuk awl..
kang tlps lambt plak aku smpi
tp minh kaver nih still t'kaver² ..
adoiiilaa
aku nk msuk ni..
tau la ko pki kebaya pendek kaler meroon hitm..
xyah la nk kaver²..
angen jgk la aku..
last² tkial² la aku..
sedey nye..
tlepas la aku nk nek train itu..
huh!geram siot..
minh kaver tuh punye psl la nih..
eeee...
m'yentap je ulu jntung aku nih..
mase xtahu la muke aku dh mcm mane
mmg aku m'yumpah² ppuan tuh
x jd plak aku nk m'bersihkan ati nih..
he3..
so..
nk xnk tpksa la aku tggu trian berikutnye..
ok
dh setel cte kt train td..
ni cte kt opis lak
pas je lik dr bekpes
aku dpt call dr sumbadi nih..
aku : haloo
org tuh : aku nk tnya nih,apesal ko ggu laki aku?dh xde laki lain ke ko kacau?
aku : ko ni sape? bg slm pn x.. tibe² nk tduh aku mcm².. sape laki ko yg aku nk sgt tu? hensem sgt ke?
aku rs nom ko nih dh naik dl kt phone aku..
org tuh : yelah.. semalam ko kuar dgn laki aku kan?
aku : bile ms aku kua dgn laki ko? ko nmpk ke dgn bjik mate ko?
otg tuh : knp ko nk kacau laki aku?
aku : suke hati nenek tiri bapak aku la,ko tuh yg xreti jage laki xyah nk slh kan org len.. s*** ..
tup!
talian d'pts kan..
ni mule la bg drh aku m'didih kali ke 18 ratus nih..
x sdr plak tgn aku ni ringan je m'baling henpon tuh ke dlm drawer..
ddk ko ctu diam²
tengari td..
aku tol² xde slera nk mkn
so..
koje aku tgk utube
smbil lyn upin & ipin
tb² aku d'peranjatkan oleh sekor beruk makyeh yg dtgnye dr tgkt ats..
ha.. kan dh kene maki dgn aku..
sape suh wt cmtu..
tu sume sgja nk bg aku angen 1 bdn rini..
xckup dgn tuh..
siap m'rengek² mtk aku temankan die mkn..
aku ckup rimas kalo de org m'rengek² cmnih..
ckup pntg time aku tade mud nih
dh terang² nmpk aku mmg xde mud
siap tny lagik..
nk dkt pkl 230 tb² plak pewot nih dh sebu
nih kes msuk angen la nih..
mana tak nye
dr pg b'hangen
seb bek pak guard kt tgkt bwh de myk cap kapak..
rembt kejap
pastu p reht kt surau..
(jgn ikut aktiviti ini)
nk dkt pkl 3 br aku msuk opis..
br je ddk kt tmpt
pc ni plak hang..
sakit tol palotak nih
adess..
pc aku ni dh la spesel edition
kalo donlod m'mcm mst hang
pastu kene cbut dgn plug² skli
br bley on.. tesen²
dh b'juta kali aku inform kt dak IT
last² hempeh je jwpn..
adoiii..
fedup tol aku rini..
dh mule la penyakit M ni dh m'jalar..