14 May, 2009

>>aku buKan utK itu <<



"begitu hidup ini tiada yg abadi

yg patah tumbuh yg hilang berganti"

"kau telah jauh,jauh dariku
tiada ruang di hati buatmu
namun harus aku akui
ada ketika diminda kau menjelma kembali"

tak mungkin kerana sayang
hanya kadang kala aku terkenang...


aku rase mcm hempuk jek
subwoffer nih dgn coklat chip..
sedap weh..

okeh²..
mls nk stori mori pjg²..
entry khas ini..
utk diri aku yg masih dlm k'keliruan..
ape sal tb² aku t'suke dgn lagu jiwang karat neh?
kene sampuk dgn jin afrit ke hapew?..

1st time dengor kt iklan tv3
tb² plak aku t'suke dgn lirik lagu neh..
adoiilaaa..
mmg dh niat dr mgg lps nk bukak lagu ni kt ofc..
tp asik tlupe jek..

hrni
br jek de k'lapangan nk putaq byk kali..
keh3..
seb bek incik B0NCIT itew dh kua..
ok dh,,
asik ngumpat jek boss aku tuh..


glitter-graphics.com
ha..
jom aku tarbiah kejap al-kesah lagu besh ini..
nk igt memori lame rs mcm dh basi..
tp bile d'pk² balik..
klako pn adew..
bile dh m'msing beso
dh rs k'kurang di ctu..
bila k'manisan tuh dh makin pahit..
mula la sorang² pandang ke kutub utara..

skrg
dh t'jumpe balik..
nk kate ape??
msing² tkejut dgn perubahan diri..
bila dh sunyi..
masing² mtk isi k'kosongan itu..

tp itu bukan utk aku..
jgn reserved kan tempat kosong itu utk aku..
wlpun kdg² aku msih tak punya hati utk m'nolak..
tp..
aku msih punya maruah utk ku junjung..

manusia..
dlm dunia msih tak pernah sedar..
kekurangan itu sebenarnya pgubat..
wlpun punya sahabat disini..
msih buta utk m'nilai..


arghhh
manusia..
knp kau tak pernah fhm..


No comments: