08 May, 2009

>> mcM² Cite <<

sblm tuh
nk golak lu.. keh² kt org tu la yg curik² mengesearch blog gue di google..
keh².. mcm la gue x tahu..
tapi tape ler..
gue sgt la lame x menghapdate blog ini
kerna gue t'sgt la bz..
kenduri kwen la..
p sopin la..
mcm² keje gue lakukan..
wlpun gue dlm keadaan letey
tp gue hepi sbb gue b'jaya mgopak kan duit banje gue selame sebulan
dgn mbeli beg b'rege RM 39.90 t'masuk kasut cumil gue RM 49.90..
hek eley..
tah pape ler gue ni..
last week 2hb mei..
gue ptg wambut gue yg ala² rihanna tu
ke layer U..
mcm gampang jek gue tgk wambut gue itew..
doblas hengget plak tuh..
bapok mahai..
eh..bukan bapok la wey..
bapak!
peh tu..
b'tema kan oren putih
kwn gue m'rangkap jiran kakak gue yg tgl di kuale pilah
kwen dgn selamat nye..
congrats to Nor Aziemah & Mohd Hairul..
kikik²..
seb bek mkanan kenduri itew sgt sedap..
kejam jugak la gue sbb mgerah tenaga anak buah gue utk m'cilok
jelly di dpn kaunter pertanyaa eh silap di meja makanan..
kecoh jek time itew
sbb gue dgn kakak gue yg sengal itew telah
m'lakukan aksi lucah.. eh silap aksi gamat di kalangan kami adik badik..
xsempat gue nk menghapload gambo beliaw
kerna pose² gue b'ade dlm canon 4megapixel kaler maroon kepunyaan kakak gue..
nt la..bile kakak gue bg camera itew utk di hapload
akan gue publish kan d'sini..
cuti² hari buruh
byk mase gue abis kan
dgn tdo..
cemane ler bgn gue x gemoks..
kikik²..
sekarang..
gue tgh fenin sbb gue tlh m'lakukan kesalahan la pulak..
adoiiilaaa...
cmne ni ek..
gue dh tol² fenin smpai kan gue rase mcm mau
mkn durian belanda plak..
adoiii..
gue dh setat merapu nih..

No comments: