18 May, 2009

>> taK muNgKin KerNa sYg <<

eherk..
slm isnin penuh k'malasan kwn²..
hari ini hari isnin..
rs cm mls jek nk p keje..

okeh,
sabtu - ahad balik Kg..
Kak lang aKu br pas b'salin..
so,aku,k ngah & mak excited wt kueh donat..
besh wei kueh donat kami buat..
sgt lembut cm spongebob..
mak kate ank buah aku..

tahun ni lahir lg sorang insan..
ade 4 org dlm famly aku lahir dlm bulan 5..


kak cik - 04.05
ijat - 05.05
aku - 13.05
anak buah baru (lum ade nama) - 14.05

sgt besh itu nombor kan?..
rini..
mud cm suam² kuku jek..
mud mls kan.. bese la..
seb bek boss aku x bebel² rini..
so tenang ckit lyn utube..

mlm td layan mentor smpi abis..
xsngka aku leh lyn mentor beb..
kali ni aku suke psngan adibah noor & thye..
sweet bapak dorng tuh..
miyamor tol..
kikik3..

tu yg pg nih
dh bukak tv3 dot com siap²..
wlpun aku xundi
tp aku bg skongan padu dr uma ak je la k..
hahah3..
kla..
aku nk lyn lagu nih..
sgt besh itu lirik b'serta suare..


tak mungkin kerna syg - alyah..

setiba di persimpangan
langkah kita tak sehaluan
bermula di saat itu tidak senada irama dan lagu

begitu hidup ini tiada yg abadi
yg patah tumbuh yg hilang berganti

kau telah jauh
jauh dariku tiada ruang dihati buatmu
namun harus ku akui ada ketika
di minda kau menjelma kembali

sekali sekala ada
ada rindu yg datang tiba²
tak mungkin kerana syg
cuma terggangu oleh perasaan

begitu hidup ini tiada yg abadi
yg patah tumbuh yg hilang berganti

kau telah jauh
jauh dariku tiada ruang dihati buatmu
namun harus ku akui ada ketika
di minda kau menjelma kembali

tak mungkin kerana sayang
hanya kadangkala aku terkenang..


Alyah - Tak Mungkin Kerna Sayang.MP3





No comments: