20 April, 2009

>> batuk <<

jgn tnya aku sihat ke x..
sememang nye sy tidak sihat ketika aku menaip entry ini..
batuk ni m'jadi² ketika aku b'ada di kg lagi..
lately aku slu balik kg..
entahla..
sjk aku mimpi bapak aku ritu
hati aku asik igt kg jek..
mak aku plak b'talu² cl soh balik..
al kisah aku balik kg ni
mgg lps kaki t'seliuh..
mak oit..
bapak sakit & bengkak kaki nih..
bese pki selipar nmpk cantek je kaki aku nih..
alih² nmpk beso mcm tapak kaki anak gjh
heh3..
seminggu jgk la
aku lepak kg..
aktiviti cm bese la
g urt kaki nih dl..
adoiiilaa
sgt sakit..
seb bek org tua yg urt
kalo x..
dh lame aku tendang org tua tuh..
m'urut xhengat..
men sedap die je urt kuat²..
smpi t'keluar air mata aku nih..
eheh3..
balik KL ari selasa pn mcm malas je
aku ni rilek je
tp bapak aku lak riso sbb dh lame plak aku lepak kg..
last² dgn hati mulia nye bapak aku nih
htr ke KTM SOMBAN..
heheh3..
yg ni lagi 1 sengal..
t'pksa plak aku kedong beg abg aku..
adoiii..
mmt ni pn 1
bleh plak t'lupe beg..
xp'psl aku kendong 3 beg..
ah! xkisah la kan..
dh name nye aku balik kg..
msuk² train
skali b'baris mat² indon daaa..
nk tk nk duk je la..
kaki dh pnt ni..
**************************************
18hb b'samaan hr sbtu aku ttp balik kg..
mak plak dh jnji nk msk feberet makanan aku..
ni yg wt syg lebey kt mak nih..
aku ni plak sgt la rjin nk tlg konon nye
last² tdo smpi tengari..
keke3..
xla tengari pn lam kol 11 cmtu la
mlm tuh sakan tgk tv..
al maklumla kt KL a.k.a uma aku ni xde astro
dpt plak kt kg ade astro
ape lg..
bantai plak aku jg musang tgk tv..
*ni kate² mak aku eh
bgun² je dr tdo
aku tgk mak dh kletung kltang msak..
t'tibe tekak ni rs sgt perit..
ape lagi togok la air batu..
*bkn air cmpur batu ye..air lam petiais la sengal
" masya Allah bdak b'tuah nih.. dh la bgun lmbat gg xgsk apa trs minum"..
ni la ayat² b'bisa yg mak aku lempar kan pd aku..
aku??
sengeh je la smbil garu kepale..
heh3..
smpai ke tarikh smlm..
19hb
aku ttp togok air batu..
eh..air sejuk
last² pg nih
sore aku dh jd mcm ramli sarip daaaa..
ni pn de rase cm
nk duet la dgn ramli sarip...
xpun dgn mamat kum sepah..
heheh3..

No comments: