06 April, 2009

>> MiMPi.. <<

m'leleh je la air mata ni
aku igt kan ape la tragedi april yg blku
upe² nye aku mimpi..
mimpi abah dh pergi
mimpi tu tol² m'yentap gak ulu jantung aku ni
tapi paling aku pelik
knp dlm mimpi tu
kitorg sume mcm dlm istana
adat² kematian cm dlm istana
pelik tol aku
anak raje ke aku?..
hu3


b'angan² plak aku nih..
pas je aku t'sedar yg aku mimpi
cpt² aku call abah
adehh
xangkat plak bapak aku nih..
nk call phone uma
masaelah nye tpon tu rosak..
last² aku sms je..
agk lame gak la abah aku tak reply

dh siap mandi pn abah msih xreply lg msg aku
aku dh mule la ngelabah kupu²..
last² aku sndrik yg call
baru la bapak aku angkat..
fuh! lega..
aku cte la kejadian tu kt abah
abah b'pesan je..
'lenkali sblm tdo basuh kaki'..

keh3..
ape la aku nih..








.....................................................................................................

rini
aku ade kje lua..
nk kene g presint 11 putrajaya
harap² kali ni aku tak sesat

tp sblm tuh
aku dh tuka lagu baru
sgt besh