06 April, 2009

>> saKit Jiwa Ku.. <<

saKit hati nih!
dr td bukak mybank2u asik buffring je..
xjugak leh nk open the whole page
nk dkt senjah jam aku tgg
tak jgk leh open..

nk jek aku pts kan wyr² kt pc nih
tp d'sbbkn aku tlh m'minjam
hak kerajaan di putrajaya ni
maka aku xbleh nk s'wenang² nye b'buat sdemikian rupe..
heh3..
apela nsib wahai pc oi!
sakit ht ku ni..
dh la ade urusan penting

..

dhla aku sesat nk ke Kem sumber manusia nih..
aku dh agak da..
komfem aku sst..
ape la aku nih
putrajaya punye bsr pn aku leh sst..
tu la..
m'lepak kt jmbatan tau plak jln..
(ape aku bebel ni setan??)


+ plak ujan ditgh jln..
adoiiiyaii..
sgt tensen..
ikt hati nk je aku pth balik cheras..
tdo lg besh!
tp blm smpt nk b'niat cmtu
boss aku dh b'talu² kol..
dh setel ke belom..

yg ni lg 1..
nk je aku suh die dtg sini
pastu tgk servise dorng cmne..
pastu suh dok kt pc nih..
buat keje..
br tahu skit ati ke x..
dh la laptop zmn tok kadok..
bkn nk p upgrade ke ape ke..
tam Ram ke.. bukan RAMLAH RAM LA *sengal

adoila..
sgt tensen!
bile mau balik nihhhh??