20 April, 2009

>> hati sY sedaNg sedih.. <<

td kan..
pas je mkn ns + ikan keli + sayur togeh
t'tibe de la " makhluk tuhan " nih buzz
aku buzz balik
tanda aku reply..
hidung ni laju je kuar kan cecair putih..
adoiii
tensen tau biler FLU nih..
ni makan hari jugak la nk sembuh..
pastu kan..
aku b'borak la dgn " die " kan..
pastu
aku t'sentap ckit la
dgn ayat² nih
" kalo dl myb special tp skrg x "..
& byk lg la ayat² yg m'nikam sanubari ni..
urm..
aku x tau nk kate ape..
bkn aku sgja nk jauhkan diri
tp
t'lalu peribadi utk aku cite kan kt die..
aku sbr nye dlm mood sedih
aku x tau nk cte kt sape..
so
bia la aku simpan je dlm ht
aku xphm la
kenape mesti :
- nk kate aku mcm tuh?
- knp mst nk m'persoal kan ?
setau aku la..
slama mana aku b'kwn pn
t'pulang la nk wt ape..
jnji kite same² ok..
jgn la judge aku mcm nih..
aku sedihla..
sume orng nk kate aku mcm²..
abis aku?
xde perasaan ke?
kdg²
bile aku dh t'sakit kan ht kwn
aku pk balik..
cmne aku nk ubat balik ht die tu
tp..
hati aku??
eee..
xmo ckp lagi la..

1 comment:

Mohd Ariff Yaakub said...

muhasabah diri.. itu yg terbaik.

lihatlah pd mereka yg lebih hebat dugaan hidupnya, moga dari situ kita akan merasa: apalah sgt dugaan yg aku hadapi ini..

" nnti bila hujan berhenti, aku yakin dan pasti.. akan muncul sang mentari & terbias bersamanya cahaya pelangi "